דרעי: "מרן חכם שלום יורה לנו בזמן הקרוב במי לתמוך באלעד"

    איתי גדסי 2 Comment on דרעי: "מרן חכם שלום יורה לנו בזמן הקרוב במי לתמוך באלעד"

    יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, בראיון לוחמני לקראת המערכה הגדולה של תנועתו ב-94 רשויות | אלעד: "לא נשאיר דברים באוויר, מרן חכם שלום יורה לנו באיזה מועמד לתמוך" | ירושלים: "מעריך שמשה ליאון יזכה כבר בסיבוב הראשון" | על הסירוב לשלום עם מפלגת 'יחד' ולמה הוא כועס על 'דגל התורה'?

    יו"ר שס אריה דרעי צילום: פלאש 90
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי התראיין היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. דרעי שוחח ארוכות על מצב הרשימות בערים מרכזיות בארץ. ההתפלגות של מפלגת יחד ומדוע סירבו להתאחד. והכעס שיש לו על 'דגל התורה'.

    יומיים לבחירות ברשויות המקומיות, ועדיין לא ברור בעיר אלעד, מה מתקדם עם פסילת המועמד של ש"ס ו'דגל התורה' והאם הבחירות יתקיימו במועדן או שמא ידחו לזמן אחר, כפי שמעוניין יו"ר ש"ס. הצפי הברור הוא כי הבחירות אכו יקבעו במועדן ולש"ס לא תהיה ברירה אלה להשלים עם המצב המביך והקשה.

    אריה דרעי אמר התייחס לפרשת אלעד בפתיחת הראיון: "אם אין דחיית בחירות מרן חכם הרב שלום כהן יגיד במי נתמוך לא נשאיר פתוח. נגיד דברים ברורים. חבל שלא מבינים שצריך לדחות את הבחירות".

    על פי הערכות המתמודד שנשאר לבחור בו לראשות העיר, יהיה מועמד העדה התימנית העיר ברק צברי שיזכה מן ההפקר.

    עוד על אלעד: "הייתי בטוח שכולם יראו בדחיית הבחירות באלעד מוצא של כבוד וכולם יסכימו לזה. הייתי בהלם שלא רק שלא הסכימו אלא לקחו עורכי דין בכירים כדי להיאבק בזה. בחירות לא לוקחים בניצחון טכני אלא בבחירות. חמור מאד מה שקרה".

    הבחירות בירושלים: עד לפני מספר שבועות להקה של עדר פרשנים מטעם עצמם משה ליאון הוא מועמד רלונטי. ליאון – הוא עם המאגר הכי גדול. אני מעריך שהוא יעבור בסיבוב ראשון.

    על שימוש לא הוגן בתמונות מרן: "המודעות והחוברות של עץ ומפלגות אחרות שמפרסמים את תמונת הרב עובדיה מסייעת לנו כי אנשים רואים תמונה של מרן מצביעים ש"ס".

    בהתייחסו לריצה בעיר פתח תקווה: "עשינו מאמצים עליונים כדי לשלב כוחות. אין צורך לגיב עלזה".

    על מפלגת יחד: "זה התפוצץ בגלל שמרן הרב בעדני אמר שאינו מוכן לכל הדה לגיטמציה שלהם". עוד אמר דרעי: "נתנו לאנשי ישיבת ׳כסא רחמים׳ 2 נציגים בתוך הרשימה בב״ב, למען השלום הם קיבלו הכל. זה נפל רק בגלל שהגר״ש בעדני לא הסכים שלרשימה יקראו ׳יחד׳. הרי בסוף עם מנדט אחד באופוזיציה איך הם יוכלו לעזור לציבור? הם לא ייכנסו לקואליציה ורק יזיקו לציבור הספרדי".

    הכעס על דגל: למשל בבאר שבע אני כועס מאוד על ׳דגל׳ שתומכים במי שהתפלג מתוך ש״ס, גם בפ״ת וגם בחיפה אנחנו לא הולכים עם ׳דגל׳. בסוף הרי יום אחרי הבחירות נישב כולם יחד לטפל בבעיות הקשות של הגיור והגיוס. הפסקנו להתנצל, אנחנו דואגים לציבור של ש״ס״.

    על אשדוד: "יחיאל לסרי מבין ארבעת המועדים מועמד שומר מצות יהודי נכבד".

     על ראש שמחתי: "העיר הכי מעניינת אותי ומעסיקה אותי בבחירות לרשויות היא העיר ירושלים, שם אני משמש כראש המטה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם "הן" השתנתה מפעם ועכשיו הרב עובדיה כבר לא תומך, אז ככה גם ש"ס השתנתה מחיי הרב עובדיה והוא לא תומך בה כמו פעם.

    2. 1

      מגוחך!!!!
      לא אמין בבעליל@ הרי בתכלס הם רצו לבד ולא קראו לזה יחד, אלא 'הן' אז לא יתכן שהם התעקשו של יחד.
      דרעי תחפש תירוץ אחר לב"ב ולעוד ארבעים ערים